تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو

مطالب دیگر:
🔥نقشه زمین شناسی شهرستان سپیدان🔥تحقیق با موضوع بیکاری🔥تحقیق با موضوع پيشنهادي براي حل مشكل پيشنهادي براي حل مشكلات شهري از طريق فن آوري اطلاعات و ارتباطات🔥تحقیق با موضوع تاريخچه پيدايش شهرداري ها و ساختار مديريت🔥تحقیق با موضوع تاريخچه لوموند دیپلماتیک🔥ترجمه متن راجع به حقوق متهم و بزه ‌ديده🔥تحقیق تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی🔥تحقیق با موضوع توسعه اجتماعي در كشور ايران🔥خلاصه كتاب جامعه شناسي سياسي دکتر بیوک محمدی🔥چرخ دنده طراحی شده در سالیدورک🔥تحقیق با موضوع جرايم و قوانين و مجازات هاي اطلاعاتي و رايانه‌ اي🔥جنبش کارگری آمریکا🔥تحقیق با موضوع جنگ ایران و عراق🔥تحقیق با موضوع جهانی شدن🔥پره طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔥فن طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔥نقشه اصفهان سی و سه پل🔥نقشه اصفهان خواجو تا طوقچی🔥محاسبه ظرفیت سیستم گرمایشی برای ساختمان مسکونی🔥تحقیق با موضوع يك رگي كردن ساختمان🔥تحقیق با موضوع آجر🔥تحقیق با موضوع اندازه گذاری و تلرانس گذاری هندسی (GD and T)🔥تحقیق با موضوع روش های مختلف ارزیابی روسازی راه🔥تحقیق با موضوع راه های آسفالته🔥تحقیق با موضوع سد وزني
تحقیق مدیریت,مدیریت صنعتی,رشته مدیریت,دانلود تحقیق مدیریت,تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو,پارس خودرو,ارتقا فناوری,نوآوری,كارخانه پارس خودرو,ارتقا و فناوری كارخانه پارس خودرو,تایریخچه پارس خودرو|مقدمه ممكن است به دفعات شنیده باشیم كه سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به كار خود ادامه میدهند. آیا سازمانهایی كه از صفحه رقابت خارج میشوند ، میخواستند به چنین سرنوشتی دچار شوند ؟ در پاسخ ب|41003768|xyj
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو

مقدمه
ممكن است به دفعات شنیده باشیم كه سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به كار خود ادامه می‌دهند.
آیا سازمانهایی كه از صفحه رقابت خارج می‌شوند ، می‌خواستند به چنین سرنوشتی دچار شوند ؟ در پاسخ باید گفت كه نمی‌خواستند یا نمی‌خواهند به چنین سرنوشتی دچار شوند سازمانهای كنونی باید دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و برای اینكه از بین نروند همواره باید افراد را تشویق به نوآوری نمایند و پدیده تغییر را با آغوش باز بپذیرند .( رابینز ، 1376)
در اغلب موارد سازمانی كمتر به امر خلاقیت و نوآوری دست می‌زنند زیرا آن را تجارت ریسك‌داری می‌پندارند كه باید از كار اصلی خود منحرف شده و به اموری كه هنوز امتحان نشده‌اند ، بپردازند .
سازمانی باید با ساختارهای متناسب سازمانی كه متضمن پرورش و رشد خلاقیت باشد به رویارویی آینده بپردازند و در غیر این صورت محكوم به فنا هستند . دی گرین در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شایسته » بر این باور است كه سازمانی باید حالت سازگاری به خود بگیرند . سازمان خوب و شایسته آن است كه محیط را در ك كند ، اطلاعات و آگاهی‌های بایسته را به سرعت آماده كند ،‌سریع پاسخ دهد ، بستر مناسبی برای پرورش خلاقیت و نوآوری باشد ، از تجربیات بیاموزد و ساختار خود را بازنگری كند .( Degreem 1982)
روند رو به رشد تكنولوژی و رقابت فشرده در صنایع و سازمانهای مختلف ، ضرورت خلاقیت و‌ نوآوری را اجتناب ناپذیر گردانیده است و سازمانهایی موفق هستند كه خود را با این روند تطبیق دهند در غیر اینصورت محكوم به شكست هستند .
در كشور ما به دلیل برخورداری از ارتكاب طبیعی و منابع خدادادی متاسفانه به فرایند نوآوری توجه چندانی مبذول نگردیده است و منتظر بوده‌ایم تا دیگران برای ما فكر كنند و به تولیدات محصولات و فرآیندهای جدید بپردازیم و نتایج آنها را پس از مدت طولانی و منسوخ شده دریافت و به كار گیریم .
در مباحث علمی غالباً مفاهیم تحقیق در روش علمی بصورت مراتب بكار برده می‌شود هر چند بین این دو وجوه مشترك معنایی وجود دارد ، ولی تفكیك آنها موجب تمیز اختلاف بین آنها می‌شود . تحقیق ، روندی منظم‌تر و قوی‌تر و وسیع‌تر از روش علمی است ، تحقیق با ساختار منظم‌تری از كنكاش توام است ،‌كه معمولاً منجر به نوعی ثبت مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها می‌شود . هر چند می‌توان روح علمی را بدون تحقیق بكار گرفته ولی تحقیق علمی را نمی‌توان بدون روش و جوهر علمی انجام داد .بنابراین تحقیق ، عرصه تخصصی‌تری از روش شناسایی است .( دلاور ، 1380)
جان دیوی ( J.Dewey) پژوهش را عبارت از فرایند جستجوی منظم‌ برای مشخص كردن یك موقعیت می‌داند بنابراین پژوهش ، فرایندی است كه از طریق آن می‌توان درباره ناشناخته‌ها به جستجو پرداخت ، و نسبت به آن شناخت لازم را كسب كرده در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آنها به یافته را تحت عنوان روش شناسی یاد می‌شود .( سرمدی ، 1380)

كنترل دقیق ،‌شرطی كه مانع عوامل نامربوط و مزاحم می شود
نمونه‌گیری صحیح ، شرطی كه یافته‌های پژوهشی را قابل بسط و تعمیم می‌سازد .
رعایت شرط اول ، امتیاز درونی ، و رعایت شرط دوم ،‌اعتبار بیرونی تحقیق را موجب می‌شود . هر تحقیق خاص ، ممكن است دارای هر نوع اعتبار یافاقد یكی از آنها باشد . منظور این نیست كه در مواردی كه اعتبار درونی یا بیرونی در تحقیق اهمیت دارند ، می‌توان فقدان دیگری را نادیده گرفت ، بلكه منظور این است كه مواردی یافت می‌شود كه یكی از دو مساله حاكم نیست .( دلاور ، 1380)


فهرست مطالب
مقدمه 1
چكیده 10
فصل اول : 13
كلیات 14
بیان مسئله 18
فرضیه‌ها 26
متدولوژی 28
روش شناسایی تحقیق و كارآموزی 31
فصل دوم : 34
تئوری پردازیی 35
ادبیات موضوع 42
فصل سوم : 108
جامعه 109
جامعه آماری 112
جامعه نمونه 113
پرسشنامه 115
مدل‌های آماری 117
فصل چهارم : 120
تجزیه و تحلیل آماری 121
فصل پنجم : 126
نتیجه‌گیری 127
پیشنهادات 132
منابع تحقیق : 133